Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Informace

Storno objednávky

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem.

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s Občanským zákoníkem, v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému dodanému zboží je přikládána faktura, případně paragon, jenž slouží jako dodací a záruční list. 
Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka doporučené doby spotřeby je udána u každého zboží v katalogu.


Rozpor s kupní smlouvou při převzetí zboží
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
 

Doporučení
Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu produktu či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.


Vady prodané věci po převzetí zboží v záruční době.

Základní podmínky reklamace
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí taková změna zboží, která znemožňuje jeho použití. Za vadu nelze považovat změnu zboží, která byla způsobena neodborným či nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem či návodem k použití, mechanickým poškozením nebo opotřebením.
Prodávající má právo zamítnout reklamaci zboží v případě zjevné manipulace kupujícího s doklady, vztahujícími se ke zboží. Na darované produkty se reklamace nevztahuje.

Rozsah záruky
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím produktu, použitím v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.

Lhůty pro uplatnění reklamace
Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nutné uplatnit ihned, jakmile se vada objevila, bez zbytečného odkladu. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání může zboží, vzhledem ke svému charakteru, vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho používání, vydržet.

Místo a způsob uplatnění reklamace
Zákazník může uplatnit reklamaci telefonicky nebo e-mailem. Reklamované zboží doručí na adresu prodávajícího, spolu s kopií nákupního/prodejního dokladu, nedohodne-li se kupující s prodejcem jinak. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

Pověřený pracovník prodávajícího je povinen informovat zákazníka o způsobu řešení reklamace.
Pokud zákazník uplatní některá z práv vyplývajících z odpovědnosti za vady zboží, např. právo na výměnu zboží, odstranění vady, slevu apod., nemůže volbu uplatněného práva měnit, nedohodne-li se s pověřeným pracovníkem písemně jinak.

Lhůty pro vyřizování reklamace
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30-ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.
 

Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Kontakt
MIRRA s.r.o.
Tel: 734153239

Aktuality
Novinky molekulární kosmetologie MIRRA. Novinky molekulární kosmetologie MIRRA.

 

JIŽ V PRODEJI PROFESIONÁLNÍ ŘADA PRO KOSMETICKÉ SALONY


LOTION - TONIK (200 ml) pro mastnou (suchou) pleť - tonizující, hydratační pleťová voda ve výhodném balení pro kosmetické salony  

 

 

ČISTÍCÍ PLEŤOVÉ MLÉKO (200 ml) univerzální jemná péče pro odlíčení make-upu i nečistot pleti a očního okolí ve výhodném balení pro kosmetické salony

 

 

OČNÍ KRÉM (50 ml) výživný krém pro vyhlazení jemných vrásek ve výhodném balení pro kosmetické salony

 

 

MASÁŽNÍ TUHÝ OLEJ (200 ml) pro masáž obličeje i těla s přírodními oleji a  CO2-extrakty pro masážní salony

 

13.05.2022