Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Hodnocení přírodnosti

Mezinárodní hodnocení přírodnosti u kosmetických produktů

 V současné době je svět kosmetiky velmi pestrý a zákazník se při výběru výrobku často nesnadno orientuje. Mnoho firem označuje své produkty jako přírodní, ale jaká je vlastně skutečnost? Výzkumem a analýzou kosmetických přípravků se seriózně zabývá nekomerční organizace, jejíž název je Vědecká kosmetická společnost. Její hlavní činnost směřuje ke zvýšení úrovně znalostí jak pracovníků v oblasti kosmetiky, tak i výrobců a spotřebitelů, kterým záleží na kvalitě a obsahu produktu.  
 
Co znamená hodnocení (rating) přírodnosti?
Hodnocení pro označení přírodní produkt je založeno na srovnání stupně chemizace podle všech známých hledisek a následné posouzení jednotlivé produkce.
Hodnota „kritérium chemizace“ každého produktu je získána ze vzájemného poměru syntetických a přírodních ingrediencí přítomných v kosmetickém produktu.
Na jedné straně stojí množství chemicky syntetizovaných ingrediencí (patří sem i ty, které vycházejí z přírodního produktu následně chemicky zpracovaného) a přírodních ingrediencí, jež nevykazují žádný vliv na buněčné systémy kůže (např. minerální oleje nebo produkty petrochemie) a na druhé straně stojí množství přírodních ingrediencí.
 
Výsledky hodnocení jsou uvedeny na oficiálních stránkách „Vědecké kosmetické společnosti“ a značka MIRRA zde zaujímá vynikající 10. místo na žebříčku 160 kosmetických značek z celého světa.
„Kritérium chemizace“ se pro výrobky MIRRA rovná 0,18 (čím nižší číslo, tím vyšší stupeň přírodnosti produktu).
 
V tabulce uvádíme hodnoty „kritéria chemizace“ a umístění některých známých kosmetických značek.
 
 
MIRRA - hodnocení přírodnosti
kosmetická značka země původu umístění

kritérium

chemizace

MIRRA Rusko 10 0,18
Weleda Švýcarsko 11 0,18
 Amway  USA    28    0,37
 Johnson & Johnson  USA  30   0,39 
 Eucerin  Německo  47  0,47
 Payot  Francie  48  0,49
 Zepter Švýcarsko   55   0,52 
 Dove  USA  60   0,56 
 Londa  Německo  64   0,58
 Bioderma  Francie  69 0,6
 Germaine de Capuccini  Španělsko  70 0,6
 Biotherm  Francie  72   0,62
 Shiseido  Japonsko  73   0,62
 Schwarzkopf & Henkel  Německo  76   0,63
 Sisley  Francie  77    0,64 
 Lumene  Finsko  79     0,652
 Clarins  Francie  80  0,66
 Givenchy  USA  81  0,66
 Neways  USA  87  0,68
 Avéne  Francie  92  0,71
 Fleur de Santé  Švýcarsko  96  0,73
 Vichy  Francie  98   0,74 
 Ahava  Izrael  100   0,76 
 Lierac  Francie  106 0,8 
 Elizabeth Arden  USA  116   0,86 
 ROC  Francie  118  0,86
 Esteé Lauder, Darphin  Francie, USA  120   0,88 
 La Roche-Posay  Francie  121   0,89 
 Avon  USA, Polsko  124  0,92
 Yves Rocher  Francie  128   0,95 
 Clinique  USA  133  0,99
 Mary Kay  USA  137  1,01
 Lancôme  Francie  142  1,09
 Oriflame  Švédsko  144  1,12
 Helena Rubinstein  Francie  150  1,22
 L´Oreal  Francie  153  1,43
 Revlon USA  155  1,58
 Max Factor  USA  159

2,34

       

 

 

 

 

Kontakt
MIRRA s.r.o.
Tel: 734153239

Aktuality
Novinky molekulární kosmetologie MIRRA. Novinky molekulární kosmetologie MIRRA.

 

JIŽ V PRODEJI PROFESIONÁLNÍ ŘADA PRO KOSMETICKÉ SALONY


LOTION - TONIK (200 ml) pro mastnou (suchou) pleť - tonizující, hydratační pleťová voda ve výhodném balení pro kosmetické salony  

 

 

ČISTÍCÍ PLEŤOVÉ MLÉKO (200 ml) univerzální jemná péče pro odlíčení make-upu i nečistot pleti a očního okolí ve výhodném balení pro kosmetické salony

 

 

OČNÍ KRÉM (50 ml) výživný krém pro vyhlazení jemných vrásek ve výhodném balení pro kosmetické salony

 

 

MASÁŽNÍ TUHÝ OLEJ (200 ml) pro masáž obličeje i těla s přírodními oleji a  CO2-extrakty pro masážní salony

 

13.05.2022

Nejprodávanější